Sinds afgelopen vrijdag 27 januari is opzeggenbij.nl uit de lucht. Maar zoals al verwacht, hebben de docenten achter dit maatschappelijk verantwoorde project weer een nieuwe website gelanceerd in Nederland; Baloose.com. Waarbij ‘loose’ een verwijzing is naar het doel van de website – they will make you loose money!
Mocht iemand van Trustpilot dit bericht lezen; hoe gaat Trustpilot om met partijen die van naam veranderen om negatieve reviews weg te moffelen? Gaan de 500+ negatieve reviews nu over naar Baloose.com? Dat zou een mooie geste zijn om gebruikers van deze top service van Yves en kornuiten te waarschuwen. Maar goed, dat zal ongetwijfeld moeite gaan kosten en waarom zou je nieuwe gebruikers in een vroeg stadium waarschuwen als je ook kunt wachten tot de volgende 500+ negatieve reviews zijn gegeven door bezoekers die misleid worden door deze docenten digitale geletterdheid?
Wij wensen de docenten al het beste toe, zeker nu ze een extra vinkje hebben toegevoegd zodat het nu wel echt duidelijk moet zijn voor gebruikers dat zij 30 Euro moeten betalen voor het laten versturen van een standaard brief die in veel gevallen essentiële informatie mist om de opzegging überhaupt te kunnen laten verwerken door de ontvangende organisatie… Nu kan niemand hier toch meer iets op tegen hebben nu de prijs voor iedereen (die de paragraaf zorgvuldig leest) zo ontzettend duidelijk wordt gecommuniceerd?
Comments on this entry are closed.