Best practices: KPN biedt niet werkende opzeg button

We snappen natuurlijk allemaal dat organisaties liever niet hebben dat je diensten bij hen opzegt. Maar KPN maakt het wel bont. Wanneer je daar een extra zenderpakket afneemt, dan kun je dit pas een maand later opzeggen. Jammer, want dan moet je dat weer in je agenda zetten en niet vergeten. Je vraagt je af hoeveel abonnementsgeld daarmee verdiend wordt door KPN.

Maar goed, notitie in de agenda gezet op 26 september; ‘Fox Sport International opzeggen!’ Na inloggen in de ‘mijn’ omgeving van KPN op 26 september wordt een handige button getoond bij het betreffende pakket:

KPN opzeggen

Kijk, daar word je dan weer vrolijk van; KPN maakt het lekker makkelijk om op te zeggen. Of toch niet? Als ik probeer op de butto te klikken dan gebeurt er helemaal niets. Er verschijnt wel een symbool dat de button niet werkt:

KPN opzeggen toch niet makkelijk

Dan toch maar weer bellen. De call center medewerker geeft aan dat de extra zender na 26-9-2017 opgezegd kan worden en dat dit dus niet klopt. Vervolgens helpt de medewerker wel om de zender op te zeggen.

Geen zin om een notificatie in je agenda te zetten? Of naar KPN te moeten bellen? Maak dan gebruik van de makkelijke KPN opzegbrief. Direct online geregeld.

Comments on this entry are closed.